Pizza cu blat de cartofi și brânză de capra

(fără gluten, fără ou, fără soia, se poate și fără lactate)

Blat
Ingrediente:
Aprox 300g de piure de cartofi
100g de brânză de capra (se poate omite sau se poate înlocui cu cașcaval vegetal)
3 linguri ulei de masline
Faina fără gluten cât cuprinde sa iasă un aluat nelipicios, ce poate fi întins cu ușurință
(eu nu am mai pus sare căci era brânza foarte sărată, deci dacă faceți fără luați în considerare varianta de a adăuga sare)

Se amesteca piureul cu brânză data pe răzătoare și uleiul.
Se adauga faina treptat pana se obține un aluat moale și nelipicios.


Se pune în folie alimentara și se da la frigider pentru câteva ore, ideal peste noapte.
Apoi, se scoate de la frigider și se întinde cu făcălețul între doua foi de copt.

Se da la cuptorul preincalzit la 220° pentru 10 minute, se scoate și se pun topi gurile preferate.
Eu am început cu sos de roșii.
Peste care am pus pe o jumătate cârnați de casa făcuți la cuptor, iar pe cealaltă jumătate piept de pui.
Am adăugat ardei rosu tăiat cubulețe și praz. (mi-ar fi plăcut sa pun și măsline și porumb, dar nu am avut in casa)
Se adauga cascavalul/cașcavalul vegetal sau pur și simplu ou bătut și se da la cuptor și se coace la 220° 15-20 de minute.


Comentarii

Postări populare