Papanași

(fără gluten, fără lactate, fără soia, fără zahar)
Ingrediente
-6 cartofi medii
-2 oua (se poate renunță la ele dacă sunteți pe regim vegan sau aveți alergie la ou)
-12 linguri faina fără gluten
-o lingurita de praf de copt
-coaja rasa de la lămâie bio după ce a fost ținută 15 minute în apa cu bicarbonat
-coaja rasa de la o portocala bio după ce a fost ținută 15 minute în apa cu bicarbonat
-o linguriță extra de vanilie
-50 ml smantana de cocos
-150g crema de brânză de migdale
-3 linguri de miere
-smântână de cocos și gem de afine pentru ornat

Preparare:
Se fierb cartofii in coaja, se decojesc, se paseaza si se lasa la racit.
Dupa ce s-au racit se adauga brânza de migdale, mierea si toate mirodeniile.
Se amesteca bine și se adaugă ouăle și smântână de cocos.
Se amesteca bine și la sfârșit se adauga faina amestecata cu praful de copt.
Aluatul rezultat e destul de lipicios, deci m-am uns pe maini cu ulei pentru a forma "covrigul" si biluta.
Le-am prajit in ulei de cocos incins, dar se pot face si la cuptor pe foaie de copt.



I-am servit cu smantana de cocos si gem de capsuni, caci asta aveam in casa. (Merg serviti cu orice smantana si orice gem și merg și fără ou)


Pofta bună! Vă îmbrățișez!

Comentarii

  1. Arata foaaarte bine! Mulțumesc pt reteta. De mult îmi era pofta de papanași și aveam nevoie de reteta fără ou și lactate. Îmi puteți spune va rog la cuptor cât timp și la ce temperatura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag! 200° cu ventilator,25 de min (pana se "bronzează" bine! La cuptor rămân foarte umezi în interior!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare