Chec I love you

Azi serbam dragostea fara lactate, fara gluten, cu ou!


Blat 1: 8 albusuri batute spuma cu 4 linguri de zahar nerafinat, 8 galbenusuri mixate cu 4 linguri de zahar pana isi dubleaza cantitatea si apoi amestecate cu 6 linguri de cacao bio. Am amestecat cele doua, am pus o lingurita de praf de copt fara gluten si am turnat intr-o tava intinsa pe hartie de copt. Dupa ce s-a copt, am lasat la racit si am taiat inimioare cu o forma de plastic.

Blat 2: 10 albusuri batute spuma cu 5 linguri de zahar nerafinat, 10 galbenusuri mixate cu 5linguri se zahar nerafinat pana isi dubleaza cantitatea. Am incorporat cele doua si am adaugat 200ml de capsuni de la congelator blendate (trebuia mai multe pentru culoare si gust, data viitoare dublez cantitatea) si 10 linguri de faina de orez si 1 lingurita de praf de copt fara gluten. Am pus in tava de cozonac pana la jumatate, apoi am pus inimioarele la mijloc so am completat compozitia pana sus. Am dat la cuptor. Cand a fost gata am dat la racit si am facut crema de deasupra!

Crema: 300ml de lapte de migdale, amestecat la rece cu 3 lingurite unt de cacao, 3 lingurite de ulei de cocos, 3 linguri de cacao, 3 linguri zahar nerafinat si 3 linguti de amidon! Am pus la foc mic si am amestecat continuu pana s-a ingrosat, apoi am turnat pe deasupra.


Pentru ca mi-a ramas copozitie cu faina de orez, am pus in tava intinsa si cand a fost gata am decupat tot inimioare si le-am scufundat in crema cu cacao!

(tehnica descrisa pe larg se regaseste pe blog la chec bradut)

Comentarii

Postări populare