Cookies cu dovleac și nuca

(fără gluten, fără lactate, fără soia, fără zahar, cu ou dar poate fi omis)

Ingrediente
250g dovleac copt
1 banană coapta bine
2 oua mici sau unul mare sau deloc
Scorțișoară ceylon
Sucul de la o portocala
200g faina de soriz
100g faina de cocos
100g migdale macinate
100g alune de pădure macinate
Nuca pentru decor

Se blendeaza toate ingredientele mai puțin fainurile, migdalele și alunele.
Se adauga faina, migdalele și alunele măcinate și se frământă la mana pana se obține un aluat sfaramicios.

Se pun în tava pe foaie de copt, modelate cu mana (eu am făcut stil grisine pentru bebe și Cookies pe care le-am presat cu un miez de nuca pentru noi). Se coc la cuptorul preincalzit la 180° timp de 20 de minute și încă 20 de minute la 160°. Pentru ca mi-a ieșit multă coca am băgat și la congelator (dingramajele date ies doua tavi ca cele din imagine). Revin cu update cu informații despre cum se păstrează la congelator coca.

Comentarii

Postări populare