Tort de ciocolata cu surpriza


(fără gluten, fără lactate, fără soia, fără zahar)

Prima data se face mijlocul, ideal cu o zi înainte ca să apuce sa stea la frigider toată noaptea)
Ingrediente
2 linguri de faina gluten free
O linguriță praf de copt
100 ml de lapte vegetal (eu am folosit de cocos)
2 oua
200g brânză-crema de migdale
150ml smântână de cocos
4 linguri de miere
Un praf de sare
Vanilie
Prima data se freacă laptele vegetal cu faina și praful de copt ca la ness.

Apoi se adaugă restul de ingrediente si mixează.
Se toarnă într-o tava rotunda cu pereți detasabili tapetata cu hârtie de copt și se da la cuptorul preincalzit, la foc mediu spre mic vreo 30 de min. Se lasă la răcit și apoi se baga în frigider peste noapte.

Blatul de ciocolata
Ingrediente:
150g de margarina bio
150g de ciocolata vegana
150g de lapte vegetal (eu am folosit de cocos)
5 oua
5 linguri de miere
150g de faina fără gluten
1 lingurita de praf de copt
Se topește margarina și ciocolata rupta bucatele pe foc și se adaugă laptele vegetal.

Se ia de pe foc și se pun restul ingredientele și se mixează.

Se toarnă putina compoziție într-o tava rotunda cu pereți detașabili, se pune mijlocul (decupat în prealabil de crusta de la coacere) și se toarnă restul compoziției. Se da la cuptorul preincalzit la foc mediu spre mic aproximativ 30 de minute (pana trece testul scobitorii).
Se scoate și se lasă la răcit.
Se ornează după bunul plac, eu l-am îmbrăcat în frișca de cocos.




Comentarii

Postări populare