Lasagna

(fără gluten, fără lactate, fără soia)


Lasagna cu foi facute in casa din faina scharr mix universal si soriz, smântână de ovăz in loc de sos bechamel si cașcaval violife (Foile sunt din 10 oua si faina de soriz si scharr universal cât sa iasă un aluat nelipicios si modelabil, ce poate fi întins.

SOS Ragu:Am inabusit o ceapa mare alba si una mare roșie și o bucata de praz tăiat rondele in ulei de cocos cu apa, am adăugat morcov ras când ceapa a devenit translucida si apoi am adăugat un kg de carne tocata de curcan. Când carnea s-a făcut, am adăugat bulion de roșii făcut in casa, sare, boia dulce, usturoi granulat, piper si am lăsat la fiert.

Ansamblare: foi de blat, sos ragu, câteva linguri imprastiate de smântână de ovăz The bridge, cașcaval violife ras, din nou foi, sos, smântână, cașcaval de vreo trei ori mi-a ajuns mie sa repet procedura, ultimul strat fiind de foi. Am bătut doua oua cu smântână de ovăz ramasa si cașcaval ras si am pus deasupra si am dat la cuptor la foc mediu cam o ora si jumătate)

Comentarii

Postări populare