Lasagna cu paste de porumb

(fără gluten, fără lactate, fără soia, se poate și fără ou)


SOS bechamel (eu îl fac ca pe o ciulama)
Ingrediente
Un cartof
Jumătate de morcov
Jumătate de ardei
O ceapa
O bucățică de praz
Un sfert de dovlecel
Un sfert de țelină
Putina grăsime de găină/ o lingura de ulei de cocos
1 litru jumătate de apa
Sare
4 linguri de amidon de porumb bătut cu puțina apa

Se pun legumele la fiert într-un litru jumătate de apa împreună cu sarea și grasimea/uleiul.
După ce au fiert se scot și se adaugă amidonul și se mesteca continuu la foc mic încă vreo 5 minute.


Se pun pastele de porumb la fiert în apa cu sare și ulei de cocos.

SOS Ragu:Am inabusit o ceapa mare alba si una mare roșie și o bucata de praz tăiat rondele in ulei de cocos cu apa, am adăugat morcov ras când ceapa a devenit translucida si apoi am adăugat un kg de carne tocata de curcan. Când carnea s-a făcut, am adăugat bulion de roșii făcut in casa, sare, boia dulce, usturoi granulat, piper si am lăsat la fiert.

Ansamblare: un rand subțire de paste, sos ragu, cașcaval vegetal ras, sos bechamel, din nou paste, sos bechamel, cașcaval ras și ultimul strat de paste. Am bătut trei oua cu cașcaval ras si am pus deasupra si am dat la cuptor la foc mediu cam o jumătate de ora-pana s-a făcut oul de deasupra)

Comentarii

Postări populare